Завдання для самостійного навчання
під час карантину
06 квітня - 29 травня 2020 року
Вівторок, 26 травня
1. Математика
Середа, 20 травня
1. Російська мова
ТЕМА Наречие
с. 168, правило
с. 169, упр. 306
с. 171, упр. 311 - устно
с. 172, упр. 315
Повторить с. 175, упр. 319
с. 168, правило
с. 169, упр. 306
с. 171, упр. 311 - устно
с. 172, упр. 315
Повторить с. 175, упр. 319
2. Математика
ТЕМА Повторення
ТЕМА Повторення
с. 170 №1102, №1103, №1106, №1107
3. Літературне читання (російське)
3. Літературне читання (російське)
ТЕМА Экскурсия по Музею воды
с. 172-174
с. 175 - повторить
с. 172-174
с. 175 - повторить
Вівторок, 19 травня
1. Літературне читання (українське)
ТЕМА Складання розповіді "Де я хочу побувати влітку"
с. 174 "Перевір себе"
с. 174 "Перевір себе"
2. Математика
ТЕМА Ознайомлення з письмовим діленням на трицифрове число
ТЕМА Ознайомлення з письмовим діленням на трицифрове число
с. 166 №1076 - усно
с. 166 №1074, №1075
с. 167 №1077, №1078
3. Українська мова
с. 166 №1074, №1075
с. 167 №1077, №1078
3. Українська мова
ТЕМА Групуємо слова за особами
с. 169, впр. 356
с. 170, впр. 360 (А і Б)
с. 170 - вивчити український народний вислів
с. 169, впр. 356
с. 170, впр. 360 (А і Б)
с. 170 - вивчити український народний вислів
Понеділок, 18 травня
1. Літературне читання (російське)
ТЕМА Из истории футбола
с. 169-172, читать, отгадать загадки
с. 169-172, читать, отгадать загадки
2. Математика
ТЕМА Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. Рівняння
ТЕМА Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. Рівняння
с. 166 №1067, №1068
с. 166 №1069 - по діям
с. 166 №1066, №1071 - задачі
3. Російська мова
с. 166 №1069 - по діям
с. 166 №1066, №1071 - задачі
3. Російська мова
ТЕМА Произношение и написание -тся, -ться в глаголах. Разбор глагола как части речи
с. 166 - правила выучить
с. 166-167, упр. 302
с. 167 - "добрый совет" - проработать
с. 168, упр. 304
с. 166 - правила выучить
с. 166-167, упр. 302
с. 167 - "добрый совет" - проработать
с. 168, упр. 304
4. Природознавство
ТЕМА Яку будову мають речовини? Вивчення властивостей рідин на прикладі води
с. 181-186, вивчити, відповідати на питання
с. 187-189, перевір себе
с. 181-186, вивчити, відповідати на питання
с. 187-189, перевір себе
П'ятниця, 15 травня
1. Російська мова
ТЕМА Глаголы, оканчивающиеся на -ся, -сь
с. 165 - правила выучить
с. 165, упр. 297
с. 166, упр. 300
с. 165 - правила выучить
с. 165, упр. 297
с. 166, упр. 300
2. Математика
ТЕМА Знаходження значень виразів на сумісні дії.
ТЕМА Знаходження значень виразів на сумісні дії.
с. 165 №1061, №1062
с. 165 №1063, №1064
с. 166 №1065
3. Я у світі
с. 165 №1063, №1064
с. 166 №1065
3. Я у світі
ТЕМА Ти і світ людей.
с. 139-158, читати, відповідати на питання
Зошит с. 55-63
с. 139-158, читати, відповідати на питання
Зошит с. 55-63
4. Природознавство
Четвер, 14 травня
1. Літературне читання (українське)
ТЕМА А. Костецький "Канікули"
М. Станович "Біля пам'ятника"
с. 174 - читати, відповідати на питання (новий підручник)
с. 146 - виразно читати (старий підручник)
М. Станович "Біля пам'ятника"
с. 174 - читати, відповідати на питання (новий підручник)
с. 146 - виразно читати (старий підручник)
2. Українська мова
ТЕМА Розрізняємо й правильно пишемо особові закінчення дієслів
ТЕМА Розрізняємо й правильно пишемо особові закінчення дієслів
с. 167-168 - вивчити правила
с. 168, впр. 352
с. 168, впр. 355 (А і Б)
с. 168, впр. 352
с. 168, впр. 355 (А і Б)
3. Природознавство
ТЕМА Тіла і речовини. Вивчення властивостей твердих тіл. Яку будову мають речовини?
с. 175-180, читати, відповідати на питання
ТЕМА Тіла і речовини. Вивчення властивостей твердих тіл. Яку будову мають речовини?
с. 175-180, читати, відповідати на питання
Середа, 13 травня
1. Літературне читання (російське)
ТЕМА Сахарные секреты (по А. Ивичу)
с. 166-169, читать, отвечать на вопросы
с. 166-169, читать, отвечать на вопросы
2. Математика
ТЕМА Сумісні дії з багатоцифровими числами. . Рівняння
с. 164 №1056
с. 165 №1057, №1058
с. 165 №1059 - усно
с. 165 №1060 - письмово
с. 165 №1057, №1058
с. 165 №1059 - усно
с. 165 №1060 - письмово
3. Російська мова
ТЕМА Первое лицо глаголов настоящего и будущего времени. Второе и третье лицо глаголов настоящего и будущего времени. Обобщение и закрепление изученного материала
ТЕМА Первое лицо глаголов настоящего и будущего времени. Второе и третье лицо глаголов настоящего и будущего времени. Обобщение и закрепление изученного материала
с. 158 - правило выучить
с. 159 - правило выучить
с. 160, упр. 290
с. 160- правило, с. 161 - правило
с. 161, упр. 292
с. 162 правило
с. 163-164, упр. 295
с. 159 - правило выучить
с. 160, упр. 290
с. 160- правило, с. 161 - правило
с. 161, упр. 292
с. 162 правило
с. 163-164, упр. 295
4. Основи здоров'я
ТЕМА Узагальнення і систематизація знань з теми. Практична робота: Виконання проєкту "Відомі паралімпійці"
ТЕМА Узагальнення і систематизація знань з теми. Практична робота: Виконання проєкту "Відомі паралімпійці"
Вівторок, 12 травня
1. Літературне читання (українське)
ТЕМА В. Сухомлинський "Скільки ж ранків я проспав..."
с. 173-174 - читати, переказувати
с. 173-174 - читати, переказувати
2. Математика
ТЕМА Ділення іменованих чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на дроби
с. 163 №1044 - усно
с. 163 №1045, №1046 - в стовпчик
с. 163 №1049 - письмово в стовпчик
с. 164 №1052 - з поясненням
с. 164 №1053 - задачу виконати практично
с. 163 №1045, №1046 - в стовпчик
с. 163 №1049 - письмово в стовпчик
с. 164 №1052 - з поясненням
с. 164 №1053 - задачу виконати практично
3. Українська мова
ТЕМА Неозначна форма дієслова
ТЕМА Неозначна форма дієслова
с. 163, впр. 340 - усно, правило вивчити
с. 164, впр. 343 (А і Б)
с. 166 - правила вивчити
с. 167, впр. 350 (А і Б)
с. 164, впр. 343 (А і Б)
с. 166 - правила вивчити
с. 167, впр. 350 (А і Б)
П'ятниця, 08 травня
1. Російська мова
ТЕМА Развитие речи
с. 162, упр. 294
с. 163 - составить и написать небольшое сочинение по содержанию картины
Художница Татьяна Яблонская за работой
с. 162, упр. 294
с. 163 - составить и написать небольшое сочинение по содержанию картины
Художница Татьяна Яблонская за работой
2. Математика
ТЕМА Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею.
Розв'язування задач
Розв'язування задач
с. 162 №1036, №1038 - усно
с. 162 №1037 - в стовпчик
с. 162 №1039, №1041 - письмово
с. 162 №1042 - задача
с. 162 №1037 - в стовпчик
с. 162 №1039, №1041 - письмово
с. 162 №1042 - задача
3. Я у світі
ТЕМА Українці, які вдосконалили світ. За що шанують українців.
ТЕМА Українці, які вдосконалили світ. За що шанують українців.
с. 132-139, читати, відповідати на питання
Зошит с. 52-54
Зошит с. 52-54
Четвер, 07 травня
1. Літературне читання (українське)
ТЕМА За
Промінець - сил Сонця (казка)
Л. Каденюк - космонавт України (уривок напам'ять)
с. 153-156 - читати, поділити текст на частини, добери заголовки (запиши)
с. 157 - читати, вивчити уривок напам'ять, це 2 і 3 абзац (зі слов "19 листопада 1997 року" до слів "...в дорогу мама"
Промінець - сил Сонця (казка)
Л. Каденюк - космонавт України (уривок напам'ять)
с. 153-156 - читати, поділити текст на частини, добери заголовки (запиши)
с. 157 - читати, вивчити уривок напам'ять, це 2 і 3 абзац (зі слов "19 листопада 1997 року" до слів "...в дорогу мама"
2. Українська мова
ТЕМА Спостерігаємо за вимовою й написанням дієслів на -ш, -шся; дієслів теперішнього часу на -ть, -ться.
с. 160, впр. 331 - усно
с. 160-161, впр. 333 - опрацювати усно
с. 162, впр. 337, впр. 338 (А і Б)
Аудіодиктант у Вайбері о 10.00
с. 160-161, впр. 333 - опрацювати усно
с. 162, впр. 337, впр. 338 (А і Б)
Аудіодиктант у Вайбері о 10.00
3. Природознавство
ТЕМА Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу своєї Батьківщини - України?
ТЕМА Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу своєї Батьківщини - України?
с. 173 - відповідати на питання
Нанесення на контурну карту кордону України та її столиці (зошит, контурна карта №2)
Нанесення на контурну карту кордону України та її столиці (зошит, контурна карта №2)
Середа, 06 травня
1. Літературне читання (російське)
Внеклассное чтение
ТЕМА Рассказы Н. Сладкова
(по материалам Интернета или детской книги)
Можете перейти на страничку с рассказами
ТЕМА Рассказы Н. Сладкова
(по материалам Интернета или детской книги)
Можете перейти на страничку с рассказами
Техника чтения молча
Прочитайте рассказ Г.А. Скребицкого "Мать", затем ответьте на вопросы по ссылке ниже
Мать
В начале августа на рассвете мы с Джеком пошли на охоту.
Выбрались на знакомую лесную поляну.
В этот ранний час лесная поляна походила на широкую тихую заводь. По ней струились волны тумана. Они поднимались и уходили вдаль, в зеленоватый простор предутреннего неба. И в этом просторе далёким крохотным парусом белел и таял заходящий месяц.
Мы присели на краю поляны и стали ждать, когда совсем рассветёт и можно будет идти разыскивать тетеревов.
По зорям эти дикие лесные куры обычно выходили на поляны и кормились ягодами брусники. Заслышав нас, они убегали в кусты и затаивались среди высокой травы и прошлогодних листьев. Но Джек всё-таки отыскивал их по следам и, подкравшись, замирал на месте — делал стойку. Он стоял неподвижно, чуть вздрагивая от нетерпения, ожидая только моего приказания, чтобы броситься и вспугнуть затаившуюся дичь.
Я командовал: «Вперёд!», Джек бросался, и тяжелые, крупные птицы с шумом вылетали из своей засады.
Я стрелял. Если птица падала, Джек опрометью кидался её поднимать и с торжеством подавал мне. Если же я промахивался, он долго смотрел вслед улетевшей дичи, а потом оборачивался ко мне с таким укоризненным видом, словно хотел сказать: «Эх, брат, оплошал ты!»
И мы шли дальше.
В это утро, только мы подошли к кустам, Джек остановился и замер на стойке — почуял дичь. Я скомандовал: «Вперёд!» Джек бросился в кусты, но оттуда никто не вылетел, а только послышался какой-то странный писк.
Я даже не понял, кто это так кричит — зверь или птица.
В недоумении раздвинул кусты и увидел необыкновенное зрелище: Джек, виляя хвостом, раскапывал носом кучу прошлогодних листьев, а вокруг его морды бегал и угрожающе пищал большой старый ёж.
Что это значит? Я ещё никогда в жизни не слышал, чтобы ёж пищал. И почему он не свёртывается в клубок, а бросается прямо на собаку, норовит её укусить?
Я нагнулся к Джеку и тут только разглядел и понял, в чём дело.
В развороченных сухих листьях копошились три крохотных, почти совсем голых ежонка. Так это мать ежиха защищала своих детей!
Джек покосился на ежиху, потом на меня, будто спрашивая: «Чего она так кричит? Я ведь и не думаю их кусать».
— И молодец, что не тронул, — похвалил я. — Не стоит с ними и связываться. Идём-ка лучше тетеревов искать.
Джек, видимо, согласился. Он весело замахал хвостом и побежал прочь.
код теста 452951
2. Математика
ТЕМА Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв'язування задач
с. 161 №1030 - ознайомлення
с. 162 №1031, №1035 - виріши в стовпчик
с. 162 №1032, №1034 - задачі
с. 162 №1033 - скласти вираз
с. 162 №1031, №1035 - виріши в стовпчик
с. 162 №1032, №1034 - задачі
с. 162 №1033 - скласти вираз
3. Російська мова
ТЕМА Обозначение на письме безударных гласных в окончаниях глаголов настоящего и будущего времени
ТЕМА Обозначение на письме безударных гласных в окончаниях глаголов настоящего и будущего времени
с. 156-157 - правила проработать
с. 157 упр. 283
с. 157 упр. 284
с. 157 упр. 283
с. 157 упр. 284
4. Основи здоров'я
ТЕМА Виконання проєкту "Здоров'я - всьому голова!"
ТЕМА Виконання проєкту "Здоров'я - всьому голова!"
Зошит с. 63-64
Веселая зарядка!
Вівторок, 05 травня
1. Літературне читання (українське)
ТЕМА Дмитро Луценко "Для мене багато не треба"
с. 166 - вірш, читати виразно
с. 166-169, читати, прислів'я напам'ять
Пісня на вірш Д.Луценко:
2. Математика
ТЕМА Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Задачі
с. 161 №1026, №1028
с. 161 №1025, №1027 - задачі
с. 161 №1025, №1027 - задачі
3. Українська мова
ТЕМА Відмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу за особами й числами
ТЕМА Відмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу за особами й числами
с. 155 - правила вивчити
с. 156, впр. 321
с. 156-157, опрацювати правила і таблиціс. 158 - правила, впр. 326 (І і ІІ)
Понеділок, 04 травня
1. Літературне читання (російське)
ТЕМА Откуда чай пришел (по А. Ивичу)
с. 164-166, отвечать на вопросы
с. 163, работа со скороговорками
2. Математика
с. 163, работа со скороговорками
ТЕМА Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
Задачі на знаходження середнього арифметичного
Задачі на знаходження середнього арифметичного
с. 160 №1022 - ознайомитись
с. 160 №1020 - усно
с. 160 №1020 - усно
с. 160 №1021, №1023
3. Російська мова
ТЕМА Изменение глаголов настоящего и будущего времени по лицам и числам
ТЕМА Изменение глаголов настоящего и будущего времени по лицам и числам
с. 153 - ознакомиться с таблицами
с. 154 - правило выучить
с. 154, упр. 278 - устно
с. 155, упр. 279, упр. 280 - письменно
с. 154 - правило выучить
с. 154, упр. 278 - устно
с. 155, упр. 279, упр. 280 - письменно
код теста 558426
4. Природознавство
ТЕМА Які природні заповідники є в Україні?
ТЕМА Які природні заповідники є в Україні?
с. 170-171 - вивчити
Зошит с. 61
Зошит с. 61
Четвер, 30 квітня
1. Літературне читання (українське)
ТЕМА Позакласне читання. Все починається з мами
с. 165-166 - скласти оповідання про маму
Читати виразно вірш "Усе починається з мами"
Читати виразно вірш "Усе починається з мами"
2. Українська мова
ТЕМА Часи дієслова
с. 152, впр. 313 - ознайомлен
с. 153, правила вивчити
с. 153-154, впр. 315 (А і Б)
Код доступу 637553
3. Природознавство
ТЕМА Навчальний проєкт "Чому ліси називають "легенями планети"?
ТЕМА Навчальний проєкт "Чому ліси називають "легенями планети"?
с. 169 - підручник
Середа, 29 квітня
1. Літературне читання (російське)
ТЕМА Повторения и обобщения по теме: "Какой чудесный мир вокруг"
с. 162 - вопрос №4 - составь текст и запиши
2. Математика
ТЕМА Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного
с. 159 №1012
с. 159 №1014
с. 160 №1017 - усно
с. 160 №1018, №1019
с. 159 №1012
с. 159 №1014
с. 160 №1017 - усно
с. 160 №1018, №1019
3. Російська мова
ТЕМА Написание глаголов прошедшего времени
ТЕМА Написание глаголов прошедшего времени
с. 152, упр. 275, повторить правила с. 150
4. Основи здоров'я
ТЕМА Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя
ТЕМА Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя
Зошит с. 60-61
Вівторок, 28 квітня
1. Літературне читання (українське)
ТЕМА Марія Хоросницька "Навбитки". Підсумковий урок
с. 150-151, виразно читати
"Перевір себе" - відповідати на питання
2. Математика
ТЕМА Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний віпадок). Задачі на знаходження середнього арифметичного
с. 158 №1004 - опрацювати усно
с. 159 №1005, №1006
с. 160 №1008, №1011
с. 158 №1004 - опрацювати усно
с. 159 №1005, №1006
с. 160 №1008, №1011
3. Українська мова
ТЕМА Дієслово
ТЕМА Дієслово
с. 149 - ознайомлення з текстом, відповідати на питання, правило запам'ятати
с. 150, впр. 307 (І, ІІ, ІІІ)
с. 150, впр. 308
с. 150 - вивчити правило, запам'ятати український народний вислів
с. 150, впр. 307 (І, ІІ, ІІІ)
с. 150, впр. 308
с. 150 - вивчити правило, запам'ятати український народний вислів
Понеділок, 27 квітня
1. Літературне читання (російське)
ТЕМА "Писанка" (продолжение)
Подготовить рассказ о празднике Пасхи (по материалам Интернета), нарисовать рисунок
Подсказка:
Подготовить рассказ о празднике Пасхи (по материалам Интернета), нарисовать рисунок
Подсказка:
2. Математика
ТЕМА Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння
с. 157 №100 - усно
с. 158 №1001
с. 158 №1003
с. 158№1002 - скласти задачу, записати розв'язок
с. 157 №100 - усно
с. 158 №1001
с. 158 №1003
с. 158№1002 - скласти задачу, записати розв'язок
3. Російська мова
ТЕМА Написание глаголов неопределенной формы прошедшего времени
ТЕМА Написание глаголов неопределенной формы прошедшего времени
с. 150, упр. 272 - правила проработать
с. 150-151, упр. 273
с. 151, упр. 274 - запиши выделенные глаголы
с. 150-151, упр. 273
с. 151, упр. 274 - запиши выделенные глаголы
3. Природознавство
ТЕМА Яка природа в Карпатських і Кримських горах?
ТЕМА Яка природа в Карпатських і Кримських горах?
с. 165-168 - вивчити, відповідати на питання
Зошит с. 58-60
Карпати:
Зошит с. 58-60
Карпати:
Крим:
П'ятниця, 24 квітня
1. Російська мова
ТЕМА Изменение глаголов прошедшего времени
с. 148, упр. 267 и упр. 268 - устно
с. 149, упр. 271, выучить правила
с. 149, упр. 271, выучить правила
2. Математика
ТЕМА Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного (ознайомлення)
с. 155 №987 - опрацюй
с. 156 №988
с. 156 №991 - усно
с. 157 №994, №995 - вивчити правила
с. 155 №987 - опрацюй
с. 156 №988
с. 156 №991 - усно
с. 157 №994, №995 - вивчити правила
3. Я у світі
ТЕМА Україна і світ
ТЕМА Україна і світ
с. 130-131 - читати
Практична робота "Складання листа до ровесника-іноземця про свою країну"
Робота у зошиті
Практична робота "Складання листа до ровесника-іноземця про свою країну"
Робота у зошиті
Четвер, 23 квітня
1. Літературне читання (українське)
ТЕМА Р. Заводович "Наш Великдень"
За Г. Парасенко "Чудо-писанка"
За Г. Парасенко "Чудо-писанка"
с. 149-150, читати, відповідати на питання
Казка про писанку
2. Українська мова
ТЕМА Повторення і закріплення теми "Займенники"
с. 145-143, впр. 300 - письмово
с. 146, правила вивчити
с. 147, впр. 304 (А і Б), запам'ятати український народний вислів
с. 145-143, впр. 300 - письмово
с. 146, правила вивчити
с. 147, впр. 304 (А і Б), запам'ятати український народний вислів
3. Природознавство
ТЕМА Які галузі господарства краще розвивати у степовій зоні?
ТЕМА Які галузі господарства краще розвивати у степовій зоні?
с. 163-164, вчити та переказувати
Зошит с. 56-57, повторити
Зошит с. 56-57, повторити
Середа, 22 квітня
1. Літературне читання (російське)
ТЕМА Писанка (по материалам Интернета)
с. 158-162, читать, отвечать на вопросы, повторение и обобщение темы "О маме". Составить стихотворение о маме
2. Математика
ТЕМА Ділення трицифрових чисел на двоцифрове
с. 154 №978 - опрацювати усно
с. 154 №979
с. 155 №981, - усно
с. 155 №983, №985, №986
с. 154 №978 - опрацювати усно
с. 154 №979
с. 155 №981, - усно
с. 155 №983, №985, №986
3. Російська мова
ТЕМА Изменение глаголов по времени. Неопределенная форма глагола
ТЕМА Изменение глаголов по времени. Неопределенная форма глагола
с. 144 - выучить правила
с. 145, упр. 261
с. 147 - правила, упр. 266
с. 145, упр. 261
с. 147 - правила, упр. 266
4. Основи здоров'я
ТЕМА Звички і здоров'я. Формування звичок
Практична робота №10: виконання проєкту з формування корисних звичок
Зошит с. 58-59
Вівторок, 21 квітня
1. Літературне читання (українське)
ТЕМА Складання розповіді про свою улюблену квітку
с. 152-153, читати, намалювати і скласти розповідь про квітку
2. Математика
ТЕМА Множення багатоцифрових чисел на трицофрові виду 1578 х 403.
Задачі на рух і знаходження площі.
с. 153 №969 - опрацювати усно
с. 153 №970 - письмово у стовпчик
с. 153 №971, №972
с. 153 №974 - усно
Задачі на рух і знаходження площі.
с. 153 №969 - опрацювати усно
с. 153 №970 - письмово у стовпчик
с. 153 №971, №972
с. 153 №974 - усно
3. Українська мова
ТЕМА Відмінювання особових займенників.
Повторення і закріплення вивченого матеріалу
ТЕМА Відмінювання особових займенників.
Повторення і закріплення вивченого матеріалу
с. 143, впр. 295
с. 144, вивчити правила
с. 145, впр. 299
с. 144, вивчити правила
с. 145, впр. 299
П'ятниця, 17 квітня
ТЕМА Выразительные возможности глагола. Правописание НЕ с глаголами
с. 142, упр. 254
с. 143, упр. 257
2. Математика
с. 142, упр. 254
с. 143, упр. 257
2. Математика
ТЕМА Множення багатоцифрових чисел на трицофрові. Задачі на рух.
с. 152 №959 - опрацювати усно
с. 152 №960 №961
с. 152 №962 - задача
с. 153 №966 №967
с. 152 №959 - опрацювати усно
с. 152 №960 №961
с. 152 №962 - задача
с. 153 №966 №967
3. Я у світі
ТЕМА Свята нашої держави. Робимо висновки з теми "Людина в суспільстві"
ТЕМА Свята нашої держави. Робимо висновки з теми "Людина в суспільстві"
с. 126-129 - читати, відповідати на питання
Робота у зошиті
Робота у зошиті
Четвер, 16 квітня
1. Літературне читання (українське)
ТЕМА За В. Скуратівським "Берегиня"
с. 31 - повторити, Василь Скуратівський - український письменник
с. 147-148, читати, відповідати на питання
2. Українська мова
с. 31 - повторити, Василь Скуратівський - український письменник
с. 147-148, читати, відповідати на питання
2. Українська мова
ТЕМА Займенник
с.141-142 - текст "Знайомі незнайомці" - працювати над текстом
с. 142, впр. 291 - запиши
Повторення: с. 140 - опрацювати
с. 139, впр. 289 (А або Б)
с.141-142 - текст "Знайомі незнайомці" - працювати над текстом
с. 142, впр. 291 - запиши
Повторення: с. 140 - опрацювати
с. 139, впр. 289 (А або Б)
3. Природознавство
ТЕМА Яка природа в степу
ТЕМА Яка природа в степу
с. 160-162, читати
відповідати на питання на с. 162, звернути увагу на питання №5
відповідати на питання на с. 162, звернути увагу на питання №5
Середа, 15 квітня
1. Літературне читання (російське)
Внеклассное чтение
ТЕМА Читаем о маме
с. 117-120 - читать
с. 121-122 - выполни задания
ТЕМА Читаем о маме
с. 117-120 - читать
с. 121-122 - выполни задания
2. Математика
ТЕМА Знаходження значень виразів на сумісні дії.
Задачі на знаходження числа за двома різницями
с.151 №951 - записати
Задачі на знаходження числа за двома різницями
с.151 №951 - записати
с.151 №952 - усно
с.151 №953 - письмово
с.152 №956, №957 - письмово
3. Російська мова
ТЕМА Роль глагола в речи. Правописание НЕ с глаголом
ТЕМА Роль глагола в речи. Правописание НЕ с глаголом
с. 141 упр. 252
с. 141 упр. 253
с. 143 - правила выучить
с. 141 упр. 253
с. 143 - правила выучить
4. Основи здоров'я
ТЕМА Повага і самоповага. Вибір і досягнення мети.
Виконання проєкту "Моя мета"
ТЕМА Повага і самоповага. Вибір і досягнення мети.
Виконання проєкту "Моя мета"
с. 56-57 - зошит
с. 64-66 - підручник, повторити
с. 64-66 - підручник, повторити
Вівторок, 14 квітня
1. Літературне читання (українське)
Іван Франко "Осел і Лев"
с. 143-147, читати та переказувати
с. 147, прислів'я опрацювати
с. 143-147, читати та переказувати
с. 147, прислів'я опрацювати
2. Математика
Множення іменованих чисел на двоцифрові числа.
Порівняння задач на знаходження числа за двома розміщеннями
с.150 №941, №944 - письмово
с.150 №942, №943 - усно
с.150 №948 - задача
с.151 №949
Порівняння задач на знаходження числа за двома розміщеннями
с.150 №941, №944 - письмово
с.150 №942, №943 - усно
с.150 №948 - задача
с.151 №949
3. Українська мова
ТЕМА "Відмінювання прикметників у множині.
Вживання прикметників в називному та знахідному відмінках множини
ТЕМА "Відмінювання прикметників у множині.
Вживання прикметників в називному та знахідному відмінках множини
с. 136 впр. 281 - опрацювати, правило вивчити
с. 137 впр. 282, впр. 283
с. 137 впр. 282, впр. 283
Понеділок, 13 квітня
1. Літературне читання (російське)
М. Матусовский "Скворцы прилетели"
с. 157-158, выучить наизусть, отвечать на вопросы
Песенка "Скворцы прилетели" (музыка И. Дунаевского)
с. 157-158, выучить наизусть, отвечать на вопросы
Песенка "Скворцы прилетели" (музыка И. Дунаевского)
2. Математика
Множення багатоцифрових чисел на двоцифрове (загальний випадок).
Задачі на знаходження числа за двома різницями
с.148 №929 - опрацювати усно
с.149 №936 - опрацювати усно
с.148 №930, №931
с.149 №933, №937
Задачі на знаходження числа за двома різницями
с.148 №929 - опрацювати усно
с.149 №936 - опрацювати усно
с.148 №930, №931
с.149 №933, №937
3. Російська мова
ТЕМА "Роль глагола в речи. Выразительные возможности глалога"
ТЕМА "Роль глагола в речи. Выразительные возможности глалога"
с. 140 упр.250 - устно
с. 141 упр. 251, упр. 252
с. 141 упр. 251, упр. 252
4. Природознавство
ТЕМА "Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини"
с. 158-159 - читати, переказати, відповідати на питання
зош. с. 57 - повторення
зош. с. 57 - повторення
П'ятниця, 10 квітня
1. Російська мова
Глагол как часть речи .
Повторение и закрепление пройденного материала
с. 137, упр. 244 - устно
с. 138, упр. 245 - запиши и выучи
с. 138, упр. 246
с. 139, упр. 247
Повторение и закрепление пройденного материала
с. 137, упр. 244 - устно
с. 138, упр. 246
с. 139, упр. 247
2. Математика
Множення двоцифрових чисел на двоцифрове.
Задачі на знаходження числа за двома різницями
с.147, №922 - опрацювати усно
с. 147, №923 - письмово, записати в стовпчик
Задача 924 (2), с. 147
Задачі на знаходження числа за двома різницями
с.147, №922 - опрацювати усно
с. 147, №923 - письмово, записати в стовпчик
Задача 924 (2), с. 147
І покупець - 5м - ? грн - на 48 грн більш, ніж ІІ
ІІ покупець - 3 м
1 м тканини - ? грн
Задача 924 (3)
І п. - 5 м - на 48 грн більш, ніж ІІ
ІІ п. - 3 м - ? грн
с. 148, №926, №927
ІІ покупець - 3 м
1 м тканини - ? грн
Задача 924 (3)
І п. - 5 м - на 48 грн більш, ніж ІІ
ІІ п. - 3 м - ? грн
с. 148, №926, №927
3. Я у світі
ТЕМА "Культурна спадщина народу"
ТЕМА "Культурна спадщина народу"
с. 123-126, читати, відповідати на питання, опрацювати у зошиті
Четвер, 09 квітня
1. Літературне читання (українське)
За М. Коцюбинським "Іван Якович Франко"
Іван Франко "Дивувалась зима"
с. 141-143 - читати виразно
с.142 - складіть діалог за змістом прочитаного тексту
Іван Франко "Дивувалась зима"
с. 141-143 - читати виразно
с.142 - складіть діалог за змістом прочитаного тексту
2. Українська мова
Складаємо текст-розповідь за малюнком і власними спостереженнями
с.134-135 (І, ІІ, ІІІ завдання) - впр. 279
Скласти казку за поданим початком (ІІ)
Скласти другу казку, використовуючи словосполучення (ІІІ)
Завдання виконуємо за вибором
с.134-135 (І, ІІ, ІІІ завдання) - впр. 279
Скласти казку за поданим початком (ІІ)
Скласти другу казку, використовуючи словосполучення (ІІІ)
Завдання виконуємо за вибором
3. Природознавство
ТЕМА "Лісостеп"
ТЕМА "Лісостеп"
с. 155-157
с. 157 - питання (робота з картою України)
с. 156 - поясни як ти розумієш прислів'я
зош. с. 56-57
с. 157 - питання (робота з картою України)
с. 156 - поясни як ти розумієш прислів'я
зош. с. 56-57
Середа, 08 квітня
1. Літературне читання (російське)
Внеклассное чтение.
ТЕМА Рассказы и стихотворения о весне.
с. 104-116, читать и отвечать на вопросы, разгадать кроссворд.
Весна-красавица→
Первые весенние цветы
Для настрою
ТЕМА Рассказы и стихотворения о весне.
с. 104-116, читать и отвечать на вопросы, разгадать кроссворд.
Весна-красавица→
Первые весенние цветы
2. Математика
"Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями"
с. 146, №6 - скласти та записати задачу
с. 146 №2 та №4 виконати
с. 147 №921 усно опрацювати
3. Російська мова
Обобщение знаний по теме: "Местоимение"
с. 136, упр. 241 - письменно отвечать на вопросы
с. 136, упр. 242
с. 137, упр. 243 - озаглавить текст
4. Основи зоров'я
"Бажання, можливості, обов'язки. Воля і здоров'я людини"
Зошит стор. 54-55
Для настрою
Вівторок, 07 квітня
1. Літературне читання (українське)
Позакласне читання. Детальний переказ оповідання І.Франка "Грицева шкільна наука"
Завдання: прочитай оповідання І.Франка "Грицева шкільна наука"
Про що ти з нього дізнався. Розкажи про це.
Прочитати оповідання можна тут
Прослухати:→
Завдання: прочитай оповідання І.Франка "Грицева шкільна наука"
Про що ти з нього дізнався. Розкажи про це.
Прочитати оповідання можна тут
Прослухати:→
2. Математика
"Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Вирази на порядок виконання дій. Розв'язування задач".
ПОВТОРЕННЯ (див. відео за понеділок)
с. 146, №1, №3, №5 - опрацювати
№7 та №8 виконати
ПОВТОРЕННЯ (див. відео за понеділок)
с. 146, №1, №3, №5 - опрацювати
№7 та №8 виконати
3. Українська мова
Вживаємо прикметники у формі орудного відмінка
с. 132, впр. 274 - усно
с. 133, впр. 277 - утворити словосполучення (усно)
с. 132, впр. 273 (А і Б) - склади текст (запиши).
с. 134, впр. 278 (А і Б)
с. 132, впр. 274 - усно
с. 133, впр. 277 - утворити словосполучення (усно)
с. 132, впр. 273 (А і Б) - склади текст (запиши).
с. 134, впр. 278 (А і Б)
Понеділок, 06 квітня
1. Літературне читання (російське)
С. Матишева "Про дельфинов", Б.Корда "Крабик", "Удивительные жители моря" (по И. Заянчковскому)
с. 150-152
читать, отвечать на вопросы, составить рассказ по иллюстрации
с. 153-156
сочиняем сами (написать несколько правил защиты лесов и рек)
2. Математика
"Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Вирази на порядок виконання дій. Розв'язування задач".
с. 145, №911 - усно
№912, №913, №914, №915, №920, №919
№918 - за бажанням
с. 145, №911 - усно
№912, №913, №914, №915, №920, №919
№918 - за бажанням
3. Російська мова
"Роль местоимения в речи. Составление вопросов и текста-описания по рисунку".
с. 133, упр. 237 - проработать
с. 134 - выучить правила
с. 135, упр. 239 - составить вопросы письменно, упр. 240 - письменно
4. Природознавство
"Як природа Полісся впливає на господарську діяльність людини?"
с. 152-154 - читати
с. 153 - проаналізувати прислів'я
с. 152 - усно скласти оповідання про роботу лісничого (поміркуй)
Комментариев нет:
Отправить комментарий